Jak parasole reklamowe z nadrukiem wpływają na rozpoznawalność marki?

Dzięki odpowiednim działaniom marketingowym, docenią cię nie tylko (potencjalni) klienci, ale także konkurencja. Możesz zacząć wyznaczać trendy w swojej branży. Promowanie firmy na gadżetach reklamowych to sprawdzony sposób na dotarcie do nowych odbiorców i zapamiętanie przez aktualnych. Marki korzystają z różnych nośników reklamy. Wizerunek firmy prezentują na logo, smyczach, kubkach, a nawet parasolach.

Jaka forma reklamy sprawdzi się na parasolu?

Promowanie marki na gadżecie reklamowym, jakim jest parasol, to metoda stosowana w marketingu od lat i wpływa na budowanie wizerunku danego przedsiębiorstwa. Gadżet budzi w ludziach pozytywne skojarzenia – nasz umysł traktuje go jako prezent, a wiadomo, że otrzymywanie podarunków cieszy. Parasol jako nośnik reklamy pozwala na zagospodarowanie dość dużej przestrzeni materiałami graficznymi. Firmy zazwyczaj wykorzystują ją do promowania swojego wizerunku poprzez publikację logo, etykiety charakterystycznego towaru czy sloganu reklamowego.

Promuj firmę w najbardziej pochmurny dzień!

Parasol jest nie tylko gadżetem i nośnikiem reklamy konkretnej marki. To także praktyczny element naszej garderoby – zwłaszcza w deszczowe dni. Daje ochronę przed nieprzyjemnymi ulewami. Kiedy pogoda nie sprzyja, można jednak pracować nad wizerunkiem firmy i jej promowaniem. Parasol towarzyszący na spacerze w parku, na ulicy czy przystanku autobusowym z pewnością przykuje uwagę przechodniów. Jeśli w oczekiwaniu na autobus, będą korzystali z telefonu, istnieje szansa, że od razu sprawdzą przedsiębiorstwo, które jest prezentowane na gadżecie reklamowym.

Nośnik reklamy w postaci prezentu lub nagrody

Parasole jako gadżet mogą otrzymać zarówno aktualni klienci, w ramach świątecznego podarunku, jak i przyszli odbiorcy naszych treści. Tego typu nośniki reklamy marki są często nagrodą w konkursach organizowanych w mediach społecznościowych danej firmy lub na lokalnych wydarzeniach kulturalnych. Logotyp lub slogan reklamowy z pewnością zainteresują laureatów zabaw.

Promowanie marki przy użyciu gadżetu jakim jest parasol, to działanie marketingowe warte rozważenia przy budowaniu wizerunku przedsiębiorstwa. Zapraszamy do kontaktu i zamawiania produktu – oferujemy różne rodzaje parasoli, które z powodzeniem wykorzystasz jako nośnik reklamy.

Dodaj komentarz