Parasole automatyczne i manualne

Czy praktyczna ochrona przed deszczem może pełnić równocześnie funkcję marketingową? Zdecydowanie tak! Przedstawiamy parasole automatyczne i manualne, które możesz wykorzystać do promocji swojego biznesu. Parasole reklamowe mogą mieć nadruk z logo lub nazwą produktu, usługi danej marki lub przedstawiać główny slogan. Nie ma znaczenia, jaką branże reprezentujesz ani czy prowadzisz małe, średnie czy duże przedsiębiorstwo. Pokaż się światu i potencjalnym klientom nawet w najbardziej deszczowy dzień!

Modele parasoli – który wybrać do promocji?

Parasole reklamowe występuję w dwóch wariantach: automatycznych i manualnych. Niezależnie od tego, czy rozkłada się sam po naciśnięciu guzika, czy musisz samodzielnie rozprostować druty, zyskasz produkt wysokiej jakości. Proponujemy modele kieszonkowe, które zmieszczą się swobodnie w dłoni albo wejdą do torebki lub plecaka. Mamy też w asortymencie typy długie, które dodatkowo chronią użytkownika przed wiatrem.

Co umieścić na materiale przeciwdeszczowym?

Zarówno automatyczne, jak i manualne parasole reklamowe mogą prezentować różne treści. Klienci zazwyczaj umieszczają na nich nazwę firmy, logo czy slogany reklamowe. Zdarza się, że chcą, by nadrukować na materiale adres, numer telefonu czy dowolny element graficzny. Warto dodać, że wszystkie produkty, niezależnie od tego, czy wybiera się warianty automatyczne, czy manualne, nie muszą mieć jednolitego wzoru. Na części parasoli mogą się znaleźć dane kontaktowe, inne mogą być opatrzone tylko logo.

Ochrona przed deszczem i reklama w jednym

Nasze wyjątkowe przeciwdeszczowe gadżety reklamowe, niezależnie od tego, czy są to modele automatyczne, czy manualne, mogą być doskonałym prezentem dla twoich obecnych klientów. Nie tylko ty czy członkowie twojego zespołu mogą go prezentować na ulicach czy w parkach. Dotychczasowi partnerzy biznesowi na pewno docenią podarunek, zwłaszcza podczas niesprzyjającej pogody. Unikną zmoknięcia, przeziębienia i jednocześnie zaprezentują twoją markę bliskim lub przypadkowym przechodniom. Kto wie, może wśród nich będzie twój nowy klient?