Dlaczego parasol jest dobrym nośnikiem reklamy?

Chroniące przed deszczem oraz słońcem akcesoria mogą się również świetnie sprawdzić jako gadżet promocyjny. Dlatego też parasol jest dobrym nośnikiem reklamy, a przy tym praktycznym dodatkiem. Co zatem sprawia, że jest to przystępna forma promocji firmy? Gdzie taki gadżet zamówić? Zapraszamy do lektury artykułu, który porusza te kwestie.

Funkcjonalny i stylowy nośnik

Podstawowym zadaniem parasola jest zapewnienie dobrej ochrony przed promieniami UV lub deszczem bądź śniegiem. Jego praktyczny wymiar sprawia, że w wybranych okresach ten nośnik reklamowy jest często używany, zwłaszcza w miejscach publicznych, gdzie może przykuć uwagę wielu osób. Większość modeli cechuje się gładkim i klasycznym materiałem lub atrakcyjnym wzornictwem. Z tego względu parasol reklamowy, na którym umieszczone jest logo lub nazwa firmy bądź produktu, wyróżni się w tłumie i z pewnością przykuje uwagę na tle klasycznych egzemplarzy.

Nie musi oczywiście tracić przy tym walorów wizualnych – można wybrać kolor rączki, tkaniny wierzchniej i dowolną grafikę. Logotyp, nazwa, hasło, slogan lub inny element wizerunkowy danego przedsiębiorstwa zwróci na siebie uwagę i zapadnie w pamięć. Dlatego też tego rodzaju gadżet dobrze sprawdzi się jako nośnik reklamy.

Praktyczny wymiar

Kolejną zaletą parasola reklamowego jest fakt, że stanowi od bardzo praktyczny dodatek, z którego można często korzystać. Istnieje bowiem niewielkie ryzyko tego, że zostanie wrzucony w głąb szafki lub szuflady – przyda się za każdym razem, gdy trafi się deszczowy dzień.

Będzie więc chętnie wykorzystywany w wielu przypadkach, co również pozytywnie wpłynie na wizerunek firmy, która zdecyduje się na tego rodzaju nośnik. Nie będzie to wówczas pozbawiony charakteru nieciekawy gadżet, jakie często można spotkać, a dodatek o bardzo praktycznym wymiarze – zdecydowanie jest to więc dobre rozwiązanie.

Estetyka i solidność

Istotną kwestią przy zakupie parasola jako nośnika reklamowego jest wybór firmy, która zrealizuje zlecenie w rzetelny i solidny sposób. Ważne są dwa zagadnienia:

  • solidność gadżetu, który powinien być odporny na wiatr, aby nie ulec złamaniu i zniszczeniu przy lekkim podmuchu. Istotne jest, żeby był wytrzymały i przez długi czas pełnił swoją funkcję, dzięki czemu będzie stanowić jeszcze bardziej skuteczną formę reklamy dowolnego przedsiębiorstwa lub produktu.
  • estetyka – zarówno pod względem całego wyglądu parasola (wliczając w to design i wygodę rączki), jak i biorąc pod uwagę wyłącznie nadruk. Powinien być wyraźny, czytelny i dobrze się prezentować, co zwiększy szansę na przyciągnięcie uwagi potencjalnych odbiorców. Można dowolnie wybrać jego położenie, kolorystkę i wielkość.

Wymienione wyżej czynniki są istotnymi cechami, jakimi powinien charakteryzować się dobry parasol będący jednocześnie nośnikiem. Wówczas zwiększają się szanse na zwrócenie uwagi większej liczby osób, a tego rodzaju gadżet będzie się pozytywnie kojarzyć z firmą, której elementy wizerunkowe zostały na nim umieszczone. W tym celu bardzo dobrze sprawdzą się parasole składane oraz długie – są bowiem w równym stopniu praktyczne, jak i wytrzymałe. Istotne jest jednak, aby do realizacji zlecenia na tego rodzaju dodatek wybrać firmę, która specjalizuje się w tym zagadnieniu.

Dobre strony tej formy promocji

Parasol jako nośnik reklamy jest zatem praktyczny i skuteczny. Ze względu na jego funkcjonalność będzie bowiem przyciągać uwagę w deszczowe dni, co sprawia, że umieszczony na nim wizerunek dotrze do dużej liczby odbiorców i wyróżni się na tle standardowych modeli. Ponadto jego praktyczny wymiar przyczynia się do pozytywnego wrażenia, jakie wywrze na klientach, którzy otrzymają taki gadżet w ramach upominku.

Zaletę stanowi również uniwersalność dodatku – może być on wykorzystany jako dobry nośnik reklamy dowolnego przedsiębiorstwa, niezależnie od charakteru działalności. Sprawdzi się również do promocji usług i produktów. Wszystkie wymienione w artykule cechy sprawiają, że parasol to dobry nośnik promocyjny, na który warto zwrócić uwagę przy wyborze upominków reklamowych.