Czy parasolki reklamowe z logo firmy to dobra inwestycja?

To dodatek, który nigdy nie wyjdzie z mody. Można go znaleźć zarówno w damskiej torebce, jak i plecaku ucznia szkoły podstawowej. Parasolki z logo lub nadrukiem znajdują się w domach nas wszystkich – mają za zadanie chronić nas przed deszczem lub, zgodnie z pierwotnym przeznaczeniem, przed słońcem. Może warto więc wykorzystać parasol jako gadżet reklamowy dla własnej firmy? Przekonaj się, że to dobra inwestycja!

Gadżet dla każdej grupy docelowej

Parasolki dla firm z własnym logo lub nadrukiem to marketingowa propozycja, która chyba nigdy nie wyjdzie z mody. Ochrona przed czynnikami pogodowymi jest ważna niezależnie od wieku i miejsca zamieszkania, dlaczego więc nie połączyć jej z reklamą przedsiębiorstwa? Nieważne, skąd pochodzą potencjalni odbiorcy twojej oferty ani ile mają lat. Na pewno z przyjemnością schowają się przed ulewnym deszczem. Gadżet może stanowić zarówno wyposażenie sklepu internetowego lub specjalny prezent dla stałych klientów.

Wykorzystaj przestrzeń do reklamy swojego biznesu

Parasolka ma zazwyczaj dużą przestrzeń do wykorzystania. Z powodzeniem zmieścisz na niej własne logo firmy lub nadruk. Właściwa ekspozycja będzie przykuwać uwagę przechodniów i tym samym skłaniać ich do zapoznania się z ofertą. To ciekawa forma reklamy mobilnej, która będzie się przemieszczać wraz z właścicielem po różnych częściach danego miasta. Dzięki temu będziesz w stanie dotrzeć do większego grona odbiorców.

Warto zaznaczyć, że parasolka dla firm powinna mieć jednolity kolor. Dzięki temu wzory i mieszaniny barw nie odwrócą uwagi od tego, co najważniejsze w marketingu – twojego własnego logo lub nadruku. Rozmiar pozostaje kwestią indywidualną – można zamówić kilka wariantów.

Zadbaj o marketing nie tylko w sieci

Parasolka to uniwersalny gadżet, który każdy z nas ma w domu. Duża powierzchnia daje szansę umieszczania nawet kilku nadruków związanych z własną firmą czy logo w widocznych z daleka rozmiarach. Chyba nie masz już wątpliwości, że to akcesorium, które z powodzeniem możesz wykorzystać marketingowo, prawda? Zainteresowanych współpracą zapraszamy do kontaktu.

Dodaj komentarz